Pages

Thursday, February 4, 2016

Rahayu Rashid di Mingguan Wanita

https://www.facebook.com/ayurashidd/posts/1315552951803486?notif_t=like_tagged

Bila kisah Ayu Rashid berhenti kerja terpilih masuk Majalah Mingguan Wanita dalam ruangan Kerja Dari Rumah - Puan Masayu Ahmad.
Lama dah, Ogos 2015. Masa ni, saya sekeluarga dirundung kesedihan kerana mak kami tiba-tiba sakit, masuk hospital dan kena operate. Puan Masayu pm saya beritahu artikel saya tulis dah keluar majalah. Masa tu kami sekeluarga kat Kuala Terengganu sebab mak kat hospital kat situ. Secebis kegembiraan buat saya masa tu, dan terus ke kedai beli majalah tu hehe.
Ia memang impian saya sejak sertai ABDR iaitu artikel saya tulis dapat masuk majalah smile emoticon oh yer, artikel penuh ada dalam eBook Yeay! Mama Sudah Resign.
Alhamdulillah, mak beransur sihat, walaupun tidak lagi seperti dulu. Kami terima ketentuanNya. Kini, mak bersama saya kat rumah. Terima kasih Allah, atas peluang ini.
Dalam bisnes online, saya bermula dengan blog dari tahun 2011 hinggalah sekarang. Dan ia memang medium utama yang saya gunakan dan saya paling suka.
Inilah antara sebab kenapa blog tu penting. Bagaimana penulisan di blog dapat dijadikan sebagai sumber pendapatan bulanan, bina tribe, berbisnes dan berkarya.
Terima kasih Akademi Bekerja di Rumah untuk peluang ni. ABDR adalah platform untuk wanita memulakan bisnes online dan membina empayar mereka. Asalkan kita konsisten dan sabar, InsyaAllah, pasti boleh.






No comments:

Post a Comment