Pages

Friday, September 27, 2013

Ulasan Kelas Asas Blog & Fanpage : Rafeah Sahari

Teks : Pn. Rafeah Sahari
Guru Online : Zaila Mohamad

Assalamualaikum.

Nak Belajar Asas Blog? Klik Gambar



Saya memulakan berniaga secara kecil-kecilan di rumah sekitar tahun 2000 bagi menambah pendapatan keluarga. Setahun kemudian mencuba pula di pasar malam, setiap hujung minggu. Selepas sekian lama, tergerak pula untuk berniaga secara online tapi tidak tahu bagaimana hendak bermula.

Ketika melayari blog dan facebook seringkali terjumpa nama guru pembimbing, Pn Zaila Mohamad. Perasaan ingin mengetahui dengan lebih lanjut tentang perniagaan secara online ini memungkinkan saya menghubungi beliau. Selepas mengenali beliau dan diterangkan tentang perniagaan online ini, saya pun mendaftarkan diri di Kelas  Asas Blog dan Fanpage dibawah bimbingan Pn Zaila Mohamad. Alhamdulillah saya diajar dengan masa yang ditentukan oleh saya sendiri. Guru online pula boleh dihubungi pada bila-bila masa sahaja.

Disamping belajar untuk menyiapkan blog dan fanpage, saya masih dapat meneruskan aktiviti harian seperti biasa tanpa terganggu. Begitu banyak ilmu yang dikongsikan serta tunjuk ajar yang diberikan termasuklah tip dan kidmat nasihat tentang perniagaan online ini.

Selain dari itu, kami pelajar-pelajar Kelas Asas Blog dan Fanpage yang tidak pernah bersua muka namun tetap mesra di alam maya dan saling membantu mempromosikan blog dan produk rakan.

Kepada yang berminat menyertai kami dalam Kelas Asas Blog dan Fanpage boleh hubungi Pn Zaila di zailamohamad@yahoo.com

TERIMA KASIH CIKGU.

No comments:

Post a Comment