Pages

Sunday, August 25, 2013

Ulasan pelajar Nur Bahirah

Salam sejahtera
Teks: Nur Bahirah

Guru Online: Zaila Mohamad

Setelah hampir sebulan saya menyertai kelas asas blog oleh Puan Zaila Mohamah, nyata banyak ilmu dan

 kebaikan yang diperolehi dan dikongsikan sepanjang pembelajaran Online dengan beliau. Komitmen yang

 diberi oleh Puan Zaila kepada anak2 muridnya memang berkesan dan secara tidak lansung membantu

 menaikkan trafik blog masing2. 


Pada asasnya blog saya sudah dibina sebelum saya menyertai kelas asas blog ini. Namun saya rasakan masih

 ada kekurangan pengisian dan ilmu yang harus saya pelajari. "Aku harus cari gali lagi ilmu berblog nie dari

orang yang lagi arif dlm bab2 nie untuk memantopkan lg blog kesayangan aku" . hehe..


Secara jujurnya yuran untuk menyertai kelas blog ini sangatlah berpatutan dan berbaloi. Jika hendak

 dibandingkan dengan kelas blog online yang sediada. Cara pembelajaran juga tidak terhad dari segi masa

. Ianya sangat fleksibel dan boleh dilakukan pada bila-bila masa kita terluang. Janji setiap tugasan dapat

disiapkan dengan jayanya..hehe.


Pendekatan pembelajaran secara 2 hala dan interaksi melalui online juga bagus, dan apa yang penting jimat

masa, tenaga dan duit. hehe..hanya on lappy, anytime n anywhere, pembelajaran sudah dapat diteruskan

dan apa penting sebarang kemusykilan dan rujukan boleh terus ke group kelas asas blog atau hanya ajukan

soalan kepada Puan Zaila sendiri dan beliau akan memberi respon dengan kadar yang segera.


Secara keseluruhan kelas Asas Blog dan Fanpage ni memberi banyak kebaikan khususnya bagi kaum hawa

 yang ingin memulakan bisnes online, baik yang bekerja mahupun yang bergelar suri rumah. Pelbagai produk

 dan barang boleh dipromosi melalui alam maya. Dizaman teknologi yang semakin canggih dan berkembang

 pesat semuanya dan segalanya hanyalah dihujung jari anda yang chomel2.


Sekiranya anda berminat untuk membina blog dan belajar buat blog, segeralah hubungi Puan Zaila Mohamad

 di http://zailabinimdae.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment