Pages

Wednesday, August 10, 2016

Belajar Panduan Bina Blog Perniagaan dengan Betul

Teks: Mardiana Alias
Guru Blog : Anys Idayu Zakaria 
Sumber : http://puanmardianaalias.blogspot.my/2016/08/belajar-panduan-bina-blog-perniaagaan.html
Foto: Mardiana Alias
Bismillahirrahmanirrahim
Assalamualaikum dan salam sejahtera
Saya doakan anda semua sentiasa sihat, kaya dan berjaya
Aamiin
Alhamdulillah, pada hari Sabtu yang lepas bersamaan 6 Ogos 2016, saya berpeluang hadir dalam kelas membina blog bersama Guru Online Akademi Bekerja Dari Rumah@ABDR iaitu Cikgu Anys Idayu Zakaria di pejabat urusan Nur Qaseh Network@NQN bertempat di Sungai Buloh. Bertemu 4 mata dengan beliau adalah satu rahmat dari Allah buat saya. Terus bersemangat nak jadikan blog sebagai satu wadah buat saya meneruskan perjalan bisnes QASEH GOLD.
Seronok berguru dengan Cikgu Anys. Penerangan yang sangat bagus di samping memberikan alat bantu mengajar yang padat serta mudah dipraktikkan. Pendek kata, pada yang tidak tahu apa itu blog, selepas habis kelas terus pandai bina sebuah blog perniagaan yang baik. Jadi sangat berbaloi saya hadir ke kelas beliau. Saya siap bawa adik-adik dari kampung untuk bantu saya jagakan anak-anak qaseh saya seramai 4 orang semasa ibu mereka belajar blog. Alhamdulillah Allah permudahkan cara saya untuk menambah satu lagi cara pemasaran terbaik. In shaa Allah takkan saya sia-siakan peluang depan mata ini.
Cikgu Anys sebelum ini menjalankan kelas blog secara online dan atas permintaan usahawan-usahawan QASEH GOLD, beliau sudi datang dari Johor ke Sungai Buloh menurunkan ilmu beliau pada kami. Terima kasih buat cikgu. Semoga dengan perkenalan ini, saya dapat menyebarkan manfaat QASEH GOLD dengan lebih bersistematik dan lebih meluas lagi. Aamiin.
Selain daripada kelas, Cikgu Anys juga menyediakan kumpulan sokongan buat pelajar-pelajar yang pernah menghadiri kelas beliau, sama ada secara online mahupun secara offline. Beliau akan beri panduan secara berterusan sehinggalah para pelajar mahir dalam menghasilkan blog perniagaan yang bermutu.
Kepada suri di luar sana, seandainya masih tercari-cari peluang perniagaan, boleh lah menghubungi saya Puan Mardiana Alias di talian 011-15226503 dan saya akan kongsikan bagaimana KESIHATAN BOLEH MEMBANTU ANDA MENJANA PENDAPATAN.
Saya juga akan kongsikan cara yang paling sesuai bagi para suri yang ingin berniaga dari rumah seperti saya.
Sekiranya anda berminat untuk menjadi salah seorang pelajar ABDR, hubungi saya dan saya akan bantu anda ya.
Sekian dulu buat masa ini. Kita berjumpa di lain entri ya.
Ikhlas,
Mardiana Alias
Konsultan/Stokis Berdaftar
Qaseh Gold Ceras

No comments:

Post a Comment