Pages

Thursday, June 19, 2014

Ulasan kelas blog bisnes - Noor Azzah Yusof

Ulasan kelas blog fanpage mula bisnes
Guru Online : Anys Idayu Hj Zakaria
SUmber :http://noorazzahyusof.blogspot.com/2014/06/mulakan-hari-ini-sertai-kami-di-akademi.html


 Teks : Noor Azzah Mohd Yusof
  Assalamualaikum…

Syukur alhamdulillah dipanjatkan ke hadrat Ilahi atas limpah kurnia dan nikmat kesihatan serta ketenangan. Sungguh banyak nikmatNya tidak terhitung. Sesungguhnya rezeki Allah itu amat luas dan tidak mengira siapa sahaja walau di mana berada. Allah Maha Adil dan rezeki yang diberi mencukupi keperluan hambaNya. Bersangka baiklah kepada Allah. Sebagaimana firmanNya dalam ayat 2- 3 surah at-Talaq yang bermaksud : “…Barangsiapa yang bertaqwa kepada Allah nescaya Dia akan mengadakan jalan keluar baginya. Dan memberinya rezeki dari arah yang tiada disangka-sangka. Dan barangsiapa yang bertawakkal kepada Allah nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan yang dikehendakiNya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi tiap-tiap sesuatu.”  
Akan tetapi kita sebagai hambaNya sering terlupa nikmat dan tidak pernah merasa cukup, bersyukur kepadaNya. Bahkan seringkali merungut itu dan ini hanya kerana apa yang kita ingini tidak diperolehi. Ada ketikanya Allah menangguhkan permintaan kita kerana ingin memberikan sesuatu yang lebih baik dan selayaknya untuk kita.
Alhamdulillah, dengan izinNya jualah saya dipertemukan dengan rakan-rakan ABDR. Walaupun pertemuan yang diatur melalui alam maya, rakan-rakan di sini cukup membangkitkan semangat. Di sini saya ingin merakamkan jutaan terima kasih dan penghargaan  kepada Puan Masayu Ahmad kerana mewujudkan peluang ini untuk dikongsikan bersama rakan-rakan yang lain seterusnya barisan guru online Puan Anys Idayu Zakaria dan Puan Nur Balqis Qahira yang tidak jemu mencurahkan ilmu dan pengalaman agar kejayaan dan kemanisan dapat dirasai bersama-sama. “ Sharing is caring ”. Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) disertai oleh barisan Pengurus Online (PO) dan Rakan Niaga yang amat komited. Pelbagai tips dan ilmu serta perkongsian bisnes melalui kumpulan sokongan khas. Ianya bukan suatu usaha yang mudah untuk ke tahap ini. Biarlah apa orang kata sekali pun, insya Allah rezeki Allah beri tetap ada. Keyakinan dan kebergantungan kita hanya kepada Allah dan lipatgandakan usaha kita.  
Dengan ini, saya mengalu-alukan kedatangan ahli baru ke AKADEMI BEKERJA DI RUMAH (ABDR)
Sama-sama bergabung dengan kami  hampIr 700 blog. Kami menerima pendaftaran setiap hari. Pilih mana-mana kelas berikut dan daftar kepada guru online.
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog mula bisnes
3. Kelas asas blog penulisan kreatif
4. Kelas asas blog iklan mudah.my
5. Kelas penulisan ebook pertama
6. Kelas akaun wahm soho online dan offline
7. Kelas borong telekung solat
8. Kelas wordpress
9. Pendaftaran pengurus online
10. Pendaftaran projek duit raya
11. Tempahan iklan bersama kami
12. Tempahan blog bisnes- siap 3 hingga 5 hari.
Untuk mengecapi kejayaan hari ini , usaha yang komited serta konsisten amat perlu. Bak kata pepatah “Nak seribu daya, tak nak seribu dalih”. Kejayaan tidak akan datang dengan sendiri jika kita sering membuat pelbagai alasan dan sering bertangguh untuk memulakan sesuatu usaha. Apa pun yang kita lakukan pasti ada risiko. Berani menanggung risiko untuk berjaya.  Tiada jalan mudah. Resepi kejayaan = Usaha + Modal + Yakin + Konsisten + Doa + Tawakkal + Syukur + Sabar. 

Bagi yang berminat dan ada kesungguhan, boleh sertai AKADEMI BEKERJA DI RUMAH
Hubungi saya melalui  : 
Emel : noorazzahyusof@gmail.com
sms/whatsapp : 0126343413

" Kejayaan anda bermula daripada langkah hari ini , mulakan dari sekarang"

No comments:

Post a Comment